Fredagskväll med spel

Ikväll vart det en spelkväll hemma hos Anna. Jag och Cilla var i ett lag. Vi är verkligen kassa. Hade det kul iallafall. Käkade på Monroes för andra dagen i rad. Usch. Har världens magont efter att vi åt. Förstår inte vad som är problemet. Magen riktigt drar där inne, ont gör det ska jag tala om. Vi drog även en sväng till mcDonalds för dom som inte hade magont skulle köpa sig lite efterrätt. På vägen hem i bilen fick vi se Anges kunskaper när det gäller att växla. Hahaha. Det var kul. Vi kikade även lite på Saw 2, jag trodde det var den jag kikade på igår men det var det inte, tydligt det. Nu ska jag hoppa ner i sängen. Imorgon ska jag sova ut ordentligt sen blir det party party! Ohyes härliga lördag!

Frågan; Vilket är tyngst, olja eller vatten?
Jag funderar; olja flyter på vatten.
Mitt svar; Olja är tyngst!!

Ibland tycker jag själv att jag verkligen är dum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0