Fredagsmys!

Hej alla alla.

Idag var faktiskt den mest sega dagen på jobbet. Lunchen livade upp dagen eftersom jag fick äta den med Anna, och pappa. En grekisk sallad och massa skratt och räkor i halsen gjorde den perfekt. Fick sluta en timme tidigare idag för snälla Inger tyckte väl att jag inte skulle behöva sitta och inte gör någonting. Åt god mat sedan övningskörde jag från forsbacka till sörtutt (!) för att hämta Cecilia. Bra gjort av mig tycker jag själv. Vi åkte hem till Anna för att spela kort och äta fruktsallad. Chips, popcorn och läsk fanns också på plats, höhö. Vi spelade sångspel som vi gjorde själva och hade de3t mysigt. Klockan tickade på som vanligt och tillslut tog jag och Cillo bussen in till stan så att Cillo kom hem. Nu ska jag snart gå och sova. Imorgon blir det härligt. Jag får sova ut! På kvällen drar jag mig nog till Gysinge hem till Simone och träffar folk som jag inte träffat på hela lovet. Hej!



söt hon är, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0