Nästan perfekt

jag vet att det som skrivs mest är tråkigt och ointressant. Men så blir det när det inte är så mycket action i mitt liv. Imorgon ska jag iallafall hälsa på Cillit och åka båt tror jag, mysigt! Synd bara att jag måste kliva upp 05.30 dagen efter, eftersom jag ska sova i sandviken då. Nu har jag just kommit hem från sandviken. Haft en trevlig kväll faktiskt, ohyes.. Tänkte att jag skulle slänga i mig något i magen nu men inser att det är fortfarande lika tomt i alla skåp här hemma. När ska jag hinna handla mat egentligen? Tvättat skulle jag ha gjort idag också för snart börjar kläderna ta slut där inne i garderoben, nästan. Nu ska jag nog lägga mig i sängen och sova ut. Skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0