Övningskört

Kom precis innanför dörren efter en varm promenad med härlig musik i mina öron. Gick förbi platsen där han med motorcykeln körde av vägen förra veckan. Så hemskt att se alla blommor och lappar till honom :( Som sagt så var det mycket varmt. Jag som tänkte ta på mig tjocktröjan, tur att jag dissade den. Mina promenadskor och jag har inte sagt hej till varandra på ett bra tag. Så det var lite segt i början men sen kom vi igång, hö.
Kom på att jag glömt att säga att jag övningskörde första gången igår. Två gånger tillochmed. En gång på parkering (första åket) sen på väg (!!) Okej att det var en industriväg och inte så mycket trafik, men ändå en väg. Haha. Väl där mötte jag även två stycken andra övningskörare. Antar att det där är placet för nybörjare, höhö. Gick faktiskt rätt bra för att vara första gången. Så körkort om ett år borde jag väl kunna fixa. Vi får se hur det ser ut den 8 juli 2009 =) Nu ska jag springa ner i tvätten sen ska jag ta mig en dusch. Ska nog försöka slita mig upp ur sängen imorgon för en promenad innan jobbet. Men jag inser att det är en svår uppgift för mig. I två dagar har jag ställt klockan på 05 för att gå. Men varje gång har jag lyckats somna om och vaknat igen kl 7. Haha. Får väl lägga telefonen i en låda med lås på så jag måste anstränga mig för att stänga av alarmet. Då hinner jag bli pigg och kan ta på mig skorna och traska.




Kommentarer
Postat av: cillsonooo

hehe coolt jag övningskörde igår för första gången iår:)

2008-07-08 @ 21:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0