Sista dagen att njuta av juli

Igår cyklade jag och Anna en sväng på stan och vi hann precis med våran jobblåt från förra sommaren. Det var ju Ola som stod på scen men vi kollade aldrig, vi bara hörde lite svagt. Vi cyklade sedan mot Hemköp för att handla lite frukost eftersom jag fortfarande inte har fyllt mitt kylskåp med något sen mamma åkte iväg, snart två veckor sedan. Trevligt att träffa tjejen =) Imorse åkte hon iväg till sitt jobb medans jag låg kvar i sängen och drog mig lite, sen var det dags för mig med. Ikväll kommer hon nog igen, och om jag har tur slipper jag sova själv inatt också. Men innan hon kommer ska jag ut och åka med mina nya inlines, bara vädret tillåter det. Ska tydligen komma regn nu på eftermiddagen. Fatta man juu!


Kommentarer
Postat av: N I C O L E

vad tycks om dagens outfit i min blogg ?



Kram N I C O L E www.kiwiz.blogg.se

2008-07-31 @ 10:13:31
URL: http://kiwiz.blogg.se/
Postat av: Camilla Aggeborn

Jag har bytt bloggadress och du hittar mig numera på www.myrrah.blogg.se

2008-07-31 @ 10:17:41
URL: http://myrrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0