soliga dagar är dom bästa

Har just kommit in efter en tripp på stan efter lunch. På vägen hem köpte jag mig en Ben&Jerry´s glass och en trisslott. Tänkte att kanske miljonen var på just min lott, men icke. Inte ett korvöre vann jag. Nu sitter jag och planerar vad jag ska göra med mina pengar. Jag ska köpa en dator, resa någonstans (förhoppningsvis), ha lite pengar som jag kan handla lite vad jag vill för och spara pengar. Och det ser ut att funka bra med min planering. Hopas jag kan hålla mig efter den bara. I helgen ska nog jag Kristin och Evve göra en tripp någonstan. Vi är inte helt hundra på vart vi åker ännu. Kul att göra något! Ska väl också slänga en tanke till Cilla som är påväg mot varmt land med hav och strand. Vet inteom hon åkte fem imorse ellerom det är fem i eftermiddag. Men ha det så kul iallafall Cillit!!! =)


Kommentarer
Postat av: Evelina

KOnstigt men alltså glassen såg faktiskt godare ut i verkligheten när du käka den än på bilden, weird, brukar ju vara tvärtom? :)

2008-07-29 @ 18:45:09
URL: http://enevve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0