Vart är sommaren?

Hard work work. Imorgon är det onsdag vilket betyder att det inte är långt kvar till helgen. Den här helgen är faktiskt inte uppbokad, som det var tänkt från början. Ska bli skönt att bara kunna planera något i sista minutetn istället. Jobbet går bra iallafall. Eller, lite fel blir det var dag men jag gör mitt bästa. Nu har Evve semester också, så nu är inte hon med och guidar mig i jobbet nå mer. Snart ska jag springa ner i tvätten och tvätta kläder. Mat ska jag slänga i mig också. Sen ska jag antingen ut och cykla eller ta en promenad i solen, så man får se den också. Var på en minipromenad idag på rasten för att få lite luft när man sitter inne hela tiden om dagarna. Nej, nu får det ta att bli fint väder, varmt iallafall. Det är Juli men lutar mer mot varm vårdag. Imorse vid 7tiden var det 9 grader ute. Jag vill ha varm sol. Nej nu ska jag göra något. Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0