15 Juni

Vad är det för dag idag, är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är Kristins födelsedag. Hurra Hurra Hurra! Idag ska jag åka till Kristin efterom hon fyller idag. Mat och tårta, mums. Först ska jag nog hem till pappa ett tag, får ringa och höra med honom vad han gör. Igår satt jag iallafall hemma och kollade på Lajonkungen. Efter det kollade jag på fotboll, trökigt att detblev som det blev. När jag ändå kollar kan jag väl få se lite vinst? Efter Film och fotboll la jag pussel. Och nu mina vänner, har jag hunnit långt! Nu är det bara himmel och hav kvar. Och alla bitar ser likadana ut. Nej nu ska jag klä på mig och sätta mig på en buss som tar mig någonstans. Hakuna matata!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra dag :)

2008-06-15 @ 10:17:30
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ha en bra dag:)

2008-06-15 @ 10:23:03
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0