4 sköna dagar

Nu är jag hemma efter 4dagars fred och kärlek. Det har varit skönt att vara där, fast det är skitigt och skrik när man ska sova osv. Började med att vi kom fram och vi fick plats, det var ju bra. Finns väl egentligen inte så mycket att säga om det. Alla dagar har sett likadana ut. Somnar i ett iskallt tält, vaknar i ett kokhett. Äter frukost, tar det lugnt, lyssnar på musik, dricker, pratar med folk, äter igen osv. Skönt att jag duschade en dag iallafall, höhö. I iskalltvatten och så var det stopp i duschen så jag stod i 1dm äckelvatten. Var rätt likt förra året. Missade spelningar man ville se och tappade rösten. Jovisstja det har jag gjort! Deen börjar komma tillbaka lite, igår kunde jag knappt prata. Det är jobbigt. Hoppas den kommer tillbaka tills imorgon för då ska jag prata i telefonen i en vecka. Såg iallafall Jason Mraz, Adam Tensta, Caesars , Millencollin, Looptroop, Takida, Petter. Sen så hörde jag även den låten jag ville höra med Manu Chao. Missade ca 5 stycken som jag verkligen hade ställt in mig på att se. Men jag är lika glad för det! Nu ska jag snart äta köttfärsbiffar. Hejdå!


Kommentarer
Postat av: S

Fin o härlig bild på er!! =)

2008-06-29 @ 18:34:07
URL: http://lifeofsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0