Abonnemang Frida.

Idag är det onsdag, endast en dag kvar innan jag bli ledig. Skönt med lite midsommarfirande, var ju så länge sedan, höhö. Förra året var jag i Boulongen med mamma och kikade på majstången och åt picknick. Det var så mysigt och solen sken tillochmed den dagen! Kom ihåg att jag köpte mig en god glass den dagen också. Vilket minne. I år vet jag inte riktigt vart jag ska vara någonstans. Skulle vara mysigt med picknick och fint väder. Kan alltid hoppas.

Idag svarade jag för första gången i telefonen på jobbet. "Abonnemang Frida" kläckte jag ur mig så fint. Det gick faktiskt rätt bra, bättre än vad jag trodde att det skulle gå.

Ikväll ska jag hem till Evve och Oskar och vi ska kika fotboll. Ska också bli bjuden på räkmacka =) Efter mackor ska jag trycka i mig riskakor, som alltid. Sen ska vi såklart också ha våra ögon på tvn, inte bara på maten.


Midsommar i Boulognen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0