cykeltur

Ikväll när jag trodde att jag skulle få en hemmakväll med mig själv och jag tappat hoppet på något kul så hände det, Anna hörde av sig och jag slapp bli ensam, haha. Det var så länge sedan sist, för länge sedan! Men hon kom iallafall hem hit och jag fick försöka att ta ut limmet i hennes hår som hon hade kletat dit. Efter ett tag bestämde vi oss för att cykla mot Hagaström och köpa lite gott till kvällen. Trevlig cykeltur i lite småregn gjorde kvällen värd att vara vaken över. Vi kom dit och hem oskadda, och chipsen smakade gott i våra munnar. Nu ligger jag ensam i min säng och mina ögon orkar inte vara öppna länge till. Det svider till och med i dom, tror det är ett tecken så godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0