Det ser ut att bli en varm dag idag

Aah! Jag har hunnit med så mycket och klockan är bara 8. Det började med att jag åkte till Sandviken alldeles för tidigt. När jag gick mot  skolan i stadsparken möts jag av ca 5 kameler, utan koppel och utan vaktare. "Hjälp" tänkte jag och tog världens omväg för att inte kamelerna skulle börja bekanta sig med mig. När jag tagit världens omväg möts jag sedan istället av 3 st lamor, såna som spottar, dom också utan koppel och vaktare. Jag ville inte ha något spott på mig och heller inte bekanta mig med dom så jag tog ännu en omväg. När jag väl kommer fram till skolan kommer jag på att vi har bytt klassrum. När jag kommer till nya klassrummet fattar jag nada av allting. Hur tar jag mig in genom dörren? Det fixade sig tillslut, med lite våld, haha. Nu sitter jag här i mitt klassrum, helt ensam och vet inte vart jag har min plats någonstans. Hoppas att Natta kommer snart för det är inge kul att vara ensam här. När hon och cilla kommer ska vi börja träna inför engelskan som vi ska ha klockan 10. Todelo.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Haha, vilken spännande skolväg! :P Kolla vad jag just läste på arbetarbladet då.. http://www.arbetarbladet.se/local_article.php?id=621500&avdelning_1=101&avdelning_2=102&variabel=SANvinj.gif :D Du skulle ha fångat dom så kanske du hade fått hittelön, hihi..

2008-06-02 @ 08:49:16
URL: http://rufstufs.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0