Du är så fin, min symaskin.

Nu sitter jag här vid mitt köksbord, det har jag faktiskt gjort i flera timmar. Jag har sytt, sytt, sytt... Maskinen krånglade ca 10 gånger men humöret är upp än iallafall. Nu är allt klart tills imorgon och jag är taggad! Roligt att något händer här hemma, det är allt för sällan nuförtiden. Kort skoldag imorgon skulle jag tro. Efter skoldagen ska jag förbi affären och köpa lite smått och gott sen ska jag hem till Mathilda och göra mig iordning inför kvällen =) Idag var iallfall jag och mamma ner på stan och letade en klänning så jag skulle slippa sy själv, men jag hittade nada. Vi åt även mat på Brända bocken. Laxsallad vart det för min del. Kan lova att det var den godaste laxsallad jag ätit i mitt liv. Perfekt! Fick även lite jordgubbar till, dom var somrigt goda. Nu ska jag packa väskan inför imorgon. Jobbigt att behöva ta med allt till skolan, men vad gör det egentligen? nothing. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0