dumma kamera funka nu!

Typiskt att min kamera skulle gå sönder!! Till P&L och allt. Min andra kamera är inte alls lika bra och jag trivs inte med den. Funderade på om jag skulle köpa en imorgon, men jag hinner verkligen inte det. Fan. Hör suttit med den i handen i någon minut och slagit på och av den. Varje gång hoppas jag på att den ska fixa sig, men icke. Jaja. Livet hänger ju inte på en kamera så varför inte göra något roligt istället? Precis. Som att ta bort gamalt fult nagellack, tvätta, packa, duscha, städa osv. Jag känner att mitt humör är påväg ner åt det sämre hållet nu, när som helst kommer ilskan bryta ut, akta så det inte blir på dej. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0