Hoffmaestro i öronen och moln i ögonen

Nästa fredag är det midsommarafton! Sjukt taggad!


Heeej. Igår firade vi midsommar på okänd plats. Nej men vi cyklade en bra bit och kom fram oskadade. Väl där kikade folk på fotboll. Boriiing tyckte jag. Ända tills det vart lite action i det hela och bollar flög överallt och tillslut vann Turkiet. "Det är inte sant, det är inte sant, det är inte sant" Jo det var sant. Efter tråk med fotboll spelade vi Guitar Hero, kollade på folk som badade, lyssnade på Hoffmaestro och njöt. En bra kväll helt enkelt!


Idag ska vi dra oss ut mot skogarna, Hammarby. Skulle ju köpa myggmedel kom jag på nu, fan. Får sätta på mig min helkropps dress, igen. Nu ska jag fixa mig iordning lite, sen ska jag vänta på att Lovisa och Nattsen kommer åkandes på 41an bussen så ska jag möta dom, sen bär det av till äventyrarnas hemby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0