kvällen i Hammarby. Kanonkul!

Hejsan.


Hade riktigt jättekul igår i Hammarby! Började hemma hos Emil där vi käkade massa chips och lyssnade på Niklaz. Efter massa mys på bryggen tog vi tag i kvällen på riktigt och började gå mot parken. Efter lite spring i naturen kom vi in, oskadda. Hade kul hela kvällen och kvällen tog slut vid 4tiden. Då slocknade jag i Sannas säng. Tack för lånet Sanna! Det enda tråkiga med kvällen var att jag tappade mitt busskort som jag köpte igår. Sen så har även min kamera gått sönder, helt kaputt.


Nu sitter jag hos pappa. Ska snart koka mig lite nudlar. Senare ska jag iväg på lite ärenden med Sanna. Sen blir det hem och sova eftersom imorgon är det en ny arbetsdag. Jobbar bara måndag, tisdag och någon timme på onsdagen den här veckan. Sen, då bär det av till Peace&love. Så jäkla härligt!


Kommentarer
Postat av: Lovis

fan rolle, vi måste ses igen snart! Saknar ditt skratt.... Pusspusspuss / Åke

2008-06-23 @ 01:39:12
URL: http://lers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0