Ljusa nätter, mörk vardag

Nyss kom mamma hem. Lite godis och jordnötsringar hade hon med sig också, höhö. Imorgon börjar vi kl 10 och då ska vi spela brännboll, spela kubb samt spika spik med resten av alla på SMHP. Så snart är det dags för att gå och lägga sig, längtar efter min varma sköna säng just nu. Synd att jag inte var nyduschad och att sägnen var nybäddad. Oj vad skönt jag hade sovit då! Kvällarna är så ljus nuförtiden. Men jag klagar inte. Kändes dock lite fel när jag kom hem halv4 imorse och det var lika ljust ute som det brukar vara när jag går till skolan, haha. Godnatt alla, alla.


På min hemväg igårnatt/morse. Det är så mysigt med grusväg och hagar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0