olovigt

gud vad trött jag är! Både igår och idag somnade jag på direkten efter maten. Ögonen orkar verkligen inte hålla sig öppna en sekund längre än vad dom är tvungen till. Dag 2 på jobbet. Imorgon vill Evve att jag ska ta mitt första samtal, jag känner mig inte redo, men det kommer jag aldrig göra, så det blir väl full fart frammåt om jag ska komma någon vart. Det går bra med det andra iallafall och dagarna går fort. Skönt att vi är lediga på fredag iallafall =) Midsommar. Tiden går för fort. Efter midsommar börjar det bli mörkare igen, sen börjar skolan och det blir höst. Fan. Är bara ca en vecka kvar innan jag tar mitt pickochpack och åker bort några dagar och verkligen lever livet, i vått och tårt.  WÖHÖW

Mitt lov känns så o-lovigt. Jag har knappt träffat någon och heller inte hört av några människor. Vart är ni? Vad gör ni? Lever ni? Det ska jag ta reda på. Nu ska jag ner i tvätten, kul första tisdag-på-mitt-sommarlov-som-snart-är-slut. Tjing!

Förresten, polisen hade tydligen hittat min cykel som blev stulen. Så nu har jag två. Tack herr konstapel, tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0