pussel går inte bra

Fan. Jag har helt och hållet tappat pusselkänslan jag hade! Men måste göra klart det, iallafall hälften idag! Imorogn har jag ingen aning om när vi börjar. Det ända vi ska göra är att fika, tror jag. Helt sjukt att vi får sommarlov på onsdag. Nu har vi gått ettan klart. Tiden springer verkligen iväg. Snart tar vi studenten. Vad ska jag göra med mitt liv då? Herregud. Kommer jag klara av att ha ett liv utan skola? hahaha. Det är ju i skolan man oftast träffar alla. När man går ut skolan kommer säkert dom flesta gå skilda vägar. Många flyttar, många börjar jobba, många skaffar familj. Haha sjukt! Snart firar jag väl min 40års dag också.


Kommentarer
Postat av: antonia

har fröken lytter åldersnojja måntro ;)?

2008-06-10 @ 23:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0