Vart är glädjen mina vänner?

Shulululu lilla lady. Nu sitter jag här, hemma, ensam, med en riskaka i munnen. Sällan? kanske någon tänker nu, eftersom jag ofta sitter med en sådan i munnen, men dom är ju så goda! Nu har pappa nyss varit här med cykeln. Nu kan jag äntligen cykla. Men vädret lockar inte så värst mycket. Min dag har hittils varit att fika bulle med klassen (tack Birgitta och Sverre för det!), hängt på Leklust i ca 1 timme, käkat macka med aromat hemma hos Ange och sen degat här hemma. Lämnade in bärbara idag så nu blir det till att sitta på den icke bärbara en bra lång tid. Funderar på att köpa mig en bärbar när jag fått min lön, om sisådär flera hundra månader.. haha. Jag och Natta känner verkligen ingen lust i livet just nu. Sommarlov som inte kommer bli en höjdare, det regnar, man har inget att göra, för mycket styrningar och ditten och datten. Listan kan bli lång! Jag vill flytta, själv. Jag vill bo i ett eget hem där allt är mitt och jag kan göra hur jag vill när jag vill. Vet inte riktigt om det går. Kanske om jag skriver ihop en argumentationslista och verkligen säljer mitt tal bra. Kan ju alltid försöka. Nu ska jag äta ris och pussla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0