Fy för ficktjuvar

LOV! Ja, jag gillar det mycket. Fast början på lovet började dock inte så bra, särskilt inte för stackars Cillut. Någon person har stoppat ner handen i hennes jackficka och tagit hennes mobil, bankkort, fritidskort och skolkortet. Det hände under våran tripp på stan. Fattar inte när det hände? Jag och Nathalie var vid henne hela tiden!  Hm. Ikväll tror jag iallafall att jag drar mig in mot sandviken hem till Kurvis. Ska försöka fixa till allt för kvällningen, synd att bussarna går hem ca 23.00 idag eftersom det är vardag, det jublar vi alla för.

Okej, vi hörs.

image257

Kommentarer
Postat av: Evelina

Snygg design! Ha en bra onsdagskväll:)

2008-03-19 @ 18:27:36
URL: http://www.evelinassida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0