Ja, hej vinterland...

Varför kommer alltid snön när man som minst önskar sig den? Jag hade helt och hållet ställt in mig på vår nu och börjat fundera på när man kan använda sina första ballerina. Ja men visst, då vräker snön ner på backen som om den inte hade gjort något annat i 5834935 år?! Är det meningen att jag ska ta pulkan till bussen imorgon eller? Eller kanske linda in mig i renskinn för att hålla värmen? Nej, nu ska jag krypa ner i min säng, och imorgon vill jag vakna med smält snö på backen och kvittrande fåglar. Det skulle verkligen jag uppskatta. Snälla du-som-styr-vädret kan du göra så solen skiner imorogn och flera månader frammåt, snälla?

GODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0