Lördagskväll

Hemkommen efter en kväll på Fjärran höjder. Det var skönta att simma lite, och även skönt i bubbelpoolen. Men det som var skönast var ansiktbehandlingen. Fick en ansiktsmask med mint i och hela ansiktet kändes som en stor stor halstablett. Nu sitter jag och kollar på melodifestivalen. Evve skickade med mig bullar, kakor och en burk med godis till min kväll. Skulle egentligen träffat Nichole idag men jag kom hem senare än vad jag hade tänkt och bussarna går inte så bra till Åshammar, så vi får ses när hon kommer hem från sin semester hon ska på i veckan. Ringde till Magda och hon sa att jag kunde få komma till henne och Martin, och det är ju roligt, särskilt roligare än att sitta ensam hemma så jag ska ta bussen om en timme =)

Ha en trevlig lördagskväll allihopa. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0