Vårtecken

image245Slantar till skorna är fixade, med lite hjälp av mamma att övertala pappa så brukar det mesta funka, haha. Ska nog ner och köpa dom imorgon för idag orkar jag inte. Har just kommit hem från träningen, eller för en timme sedan kanske. Härligt, körde på som tusan idag faktiskt, så nu verker benen rejält. Vårvädret verkar hålla även idag. Ett av vårteckena såg jag även igår. Dock ett mindre bra. Det är alla fyllisar som börjar hänga vid bänkarna vid gammelbron. Det är inge kul att går där när alla sitter och skriker. Men när dom är där, då vet man att våren också snart är här. Det skulle vara trevligare med en tussilago till vårtecken istället.


Snart måste jag hoppa in i duschen för att börja göra mig iordning för kalaset. Mina paket är inslagna och väntar på att bli öppnade, dock inte av mig. Ha en trevlig lördag, njuut! Hörs!

Kommentarer
Postat av: T i n a

Hahaha vilket roligt vårtecken!

2008-03-08 @ 13:04:01
URL: http://tinairene.blogg.se
Postat av: tilda

fin bild! :)

2008-03-08 @ 22:59:26
URL: http://tildasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0