Vykort!

Kom alldels nyss hem från stan och när jag kliver in genom dörren möts jag av ett vykort, från Gran canaria. Gissa om jag vart glad? Det är inte ofta man får vykort nuförtiden, eller brev i huvud taget. Det var från Nathalie, hon hade visst cirkus 25 grader. Jag undrar om hon kommit hem än? Får ta att ringa efter min matbit! På stan hittade jag iallafall present till Evve och även en jacka till mig själv =) La undan dom vita vaabond skorna med rosett på. Är osäker på om jag vill ha dom. Har samma problem här som på alla andra vagabond skor. 37an är för stor, mycket. Medan 36an är liite trånga där fram, hm.

Aja nu ska jag käka bruna bönor, mums! Ha det. Hejs!

image240
Haha, snygging

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0