Dagen som gjorde sommaren hel

Vilken härlig måndag jag haft idag. I skolan fixade jag tillslut en peace&love biljett eftersom dom släppte ut massa extra biljetter. Och det får jag tacka Isabelle för, eftersom det var hon som gjorde upptäckten. TACK! Annars så har jag varit förbi "jobbet" (mitt blivande jobb i sommar, låter bättre än sommarjobb,haha) och skrivit på kontrakt. Visade sig även att jag inte måste jobba sista veckan så då har jag och Cilla planerat in en Rhodosresa. Hur bra som helst blir det! Det som är dumt då är att resan är kanske samtidigt som Winnerbäck. Men det får jag ordna upp på något bra sätt. Efter besöket på jobbet så gick jag och mamma och åt på Brända Bocken. Riktigt gott var det men med en mindre trevlig personal. Dom som alltid brukar vara så trevliga? Och nu lät det som om jag jämt var där och åt, det är inte sanningen.

Nu måste jag göra klart mitt tal som jag ska ha imorgon. Hejs!

image337

Härlig tid med mina girlfriends!

Kommentarer
Postat av: bellsan

haha lugnt de;) bara att tagga nudå :D

2008-05-19 @ 22:41:17
URL: http://isble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0