I'm not gonna write you a love song

hihi vart dagarna går fort nu alltså! Det är bara tisdag, men imorgon är det onsdag och sen är det ju nästan helg! Wihu! Nationella matteprovet gick bra idag, trodde jag, ända tills jag började prata med alla andra. Fan. Jag kom hem efter en mild skoldag och hade hundra saker jag ville göra. ta en promenad, städa mitt rum och resten av placet, plugga tusen olika ämnen, sova och äta mat. Jag hann städa lite iallafall, men resten? No way. Det blir bara kallare och kallare. Vad händer? Jag gick iallafall mot det kalla vädret idag och klädde mig somrigt. Det gillar jag!


Kommentarer
Postat av: M

hah , hos mej var det tvärtom :p där sa alla att det gått dåligt :| :>

2008-05-13 @ 17:11:12
URL: http://apieceofnowik.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0