från me till you

Nu ska jag sova. Men arg är jag. Arg för att jag hade lovat mig själv att sova kl 21.00. Iställer ringde jag min vän Cillssono och pratade bort min tid. Nu är jag iallafall färdigduschat. Kläder i iordninglagda. Frukosten är planerad. Min morgon är finito i min hjärna. Så det är bara att köra på! Min buss går 07.00. Sen är jag på G. Taggad. Iordning. Färdig. Redo för start. Laddad. Ni hajar.

simma tungt. juste, tungt sa jag.

juste, sen var det ett nummer som hade ringt mig också. Som inte finns på eniro eller hitta. Jag är feg och vågar inte ringa upp. Men om just DU sitter ute i publiken är det bara att ringa in på telefonnummer 0704... eller ja du har ju mitt nummer kom jag på. Tjing. Du kanske vinner en cyckel om du blir samtal nummer sjuttioelva. Skynda fynda!!

Kommentarer
Postat av: nattiz

det var jag

2008-11-26 @ 17:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0