Godmorgon

Godmorgon.

Här sitter jag i morgonrock nyduschat och lyssnar på kass musik på ztv. Ska snart slänga i mig lite frulle. Förresten, jag mår piss. Min hals värker och jag är tung som ett bowlingklot i huvudet. Jag måste i alla fall åka till sandviken för jag ska på nå grejs 09.45 som handlar om ögonen. Får se om jag orkar skola efter det annars blir det nog åka hem och vila.

Igår var det jobb som gällde, så sköönt att ha något vid sidan om som är både kul och ger en lite ökning i min börs.. Det gick prima ballerina i alla fall, vad annars? Okej nej nu ska i inte vara sån. På lördag blir det inte samma tid med dock samma plats =) Yey! Det rullar på bra nu.

Nej nu ska jag slänga på mig det varmaste jag kan hitta för att sedan bege mig ut i kylan och till bussen. Tjing!

Förresten vill jag tacka Erika ännu en gång för dom goda mackorna som jag bytte till mig igår. Dom är gudomliga. Jag vet inte riktigt hur jag ska klara mig utan dom idag. Men jag får försöka. Amen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0