jag är tråkig

Hej där!

Fredaaag, härligt säger jag om det. Jag har kommit på att jag har suttit hemma varenda fredag sen Idol började förutom EN gång. Det är lite sorgligt att tänka på. Även att jag har sett varenda avsnitt på Stjärnor på Is som är på lördagarna. Det talar ju bara om för alla att jag är en grymt tråkig människa som inte gör något roligt på min lediga tid nuförtiden. Men imorgon väntas förändring!! Hah. Ska hem till Kurvano på lite partajo. Vilket jag tycker ska bli great!

Så plan för imorgon är att först gå upp tidigt för att hinna med att baka allt innan söndag då vi ska sälja fika. Sen fort ner på stan till 10 och köpa lite smått och gott. Sen ska jag jobba 11-16, sen blir det skynda hem för att fixa innan party

Hejdå!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0