Jag behöver hjälp

Tänkte att jag skulle förklara min dag i ord, men då insåg jag att jag inte kommer ihåg vad jag gjort idag. Minne som en vahetere, gädda. Just det gädda va de ja..

Men jag har iallafall gått i skolan, fram och tillbaka har jag gått. Haft utvecklingsamtal! Just ja. Det gick prima ballerina. Jag vill också vara lika stolt på mina barn när jag blir mamma, som min mamma är på mig nu. Fatta man ju. Annars har jag latat mig. Ätit vindruvor så magen gör ont.

Nu tänkte jag sova men jag tror inte att det kommer gå så bra. Sen i söndags har jag legat vaken halva nätterna till kl 3 och inte kunnat somna. Jag försöker med allt! Kolla på tv, kolla upp i taket, blunda, läsa bok, skriva anteckningar, öppna fönstret (få lite kyla), sova med kudde, utan kudde, vända på mig, dricka mjölk och massa fler saker.
Så är det någon som har ett bra sovtips, släng ut er det på bums! Hjälp en vän (?) i nöd. HELP ME.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej skitunge! Hoppas du är hemma hos mamma i morgon så man får träffa dig lite ;) Kraaam

2008-11-06 @ 22:54:23
URL: http://enevve.blogg.se/
Postat av: Anonym

Testa att ligga och blunda ett tag så ska du se att det löser sig ;)

2008-11-07 @ 18:08:08
Postat av: Anonym

räkna får

2008-11-07 @ 23:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0