marangoniafik

Idag var första skoldagen efter ett härligt höstlov. Jag kan tala om för er att lov är härligare än skola. Men den brjade rätt så lugnt faktiskt. Känns som att man hade laddat upp sig med lite nya krafter så nu är det bara att hålla ut till julen, som för övrigt snart är här!! =D

Efter skolan bestämde Cillssono, Magden och jag oss för en fikiluring på marangoni. Det var myspys det!

Nu sitter jag i sofn och känner mig lat. Har inte tränat något sen i onsdags, en vecka alltså. Kan inte boka pass tills imorgon heller för kortet har gått ut, och jag vågar inte ringa. Jag har en slags telefonskräck när det gäller vissa saker, t ex att boka något. Rätt konstigt när man tänker på mitt jobb jag hade i sommras på . Där gick det inte att undangå telefonen iallafall!

Nu sk jag försöka plugga lite, eller vänta, vänner först, sen kanske plugg. Ska försöka ringa också, eller så tvinga jag Jennifer!! Bra idé Frida! Tjingo.

En suring som råkat pilla in fel sak i fel hål

Kommentarer
Postat av: Anonym

ät aldrig en negerboll på marangoni, man kan väl kalla den smörboll! så sjukt vidrig :D

2008-11-06 @ 00:21:35
URL: http://pernillagustavfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0