snöstorm

Hejsan du.

En måndag med mer snö än igår kom idag. Pulsa i snön fick jag göra till praktiken. Erikas buss var sen pga av den härliga snön. In i värmen och jobba tills klockan helt plötsligt var 4 och det var dags att sluta. Vi trippade glatt en sväng på staden. Erika köpte sitt livs första glada plagg (?).

Jag sitter med köttfärspaj i min mage och funderar på "träna eller inte, träna, träna inte". Jäkla Jennifer som måste plugga! Om hon skulle ha tränat, skulle jag också gjort det. Men nu är jag lat och orkar inte ta mig upp å jag tror det slutar med tv och blåbärsmuffins. Aja, lycka till med plugg Jennfisen!

Nu ska jag bara slappa och känna vad livet är skönt som slappt. UF känns i sin ordning bra, historian känns bra, företegsekonomin känns okej och sen var det inte mycket mer lektioner att hålla koll på.

Hejsan svejsan, hej då amigos.


Kommentarer
Postat av: erkan duvet

hahah och det ska jag bära med stolthet(?) ..

2008-11-24 @ 23:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0