the day

Tjalahalabalola.

Eftersom att jag igår vaknade efter 14.00 hade jag lite svårt att sova tidigt på kvällen. Klockan 03.00 låg jag fortfarande klar i huvudet och kunde verkligen inte sova. Men jag lyckades, dock kom jag inte ihåg hur jag gjorde.. Imorse vaknade jag iallafall pigg och glad, antagligen för att min skönhetssömn inte hade tagit över min kropp ännu. Dags för praktik! Vilket gick bro.

Idag tappade jag bort Erika. Hon var försvunnen! Jag letade i hela (trodde jag) Åhléns i 10 minuter. Sen gav jag upp. Ingen visste vart hon hade tagit vägen. Det visade sig sedan att hon befann sig på barn, typ den enda stället jag inte letade på. Ett tag fick jag tanken på om hon hade ramlat i kontainen på kajen, men tur som det var så var det inte så. Piuh!

Det var väl min dags upplevelser idag det. Nu ska jag sova och tänka på hur stolt jag är över mig själv, eller något sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0