älskade måndag

Praktik. Tycker jag ofta skriver det faktiskt, veckorna går så fort. Det skriver jag också ofta. Praktiken var rolig idag iallafall, precis som vanligt. Känns som man bara komma mer och mer in i det för varje dag, toppen! Blir så mycket roligare då. Känns hemskt att tänka på att jag måste till skolan på onsdag. Och heela nästa vecka. Jag är så trött på skolan nu så det är helt sjukt. Skulle bara vilja skita i precis alla arbeten och allt, bara för att. Ser inget ljus i det hela, någonstans.

Idag kom jag iallafall hem och var trött. La mig och sov på soffan och kännde mig sjuk. Vaknade med halsont och känner mig allmänt seg. Så känenr jag mig  varje vecka, undra vad felet är. Vanlig förkylning eller något annat? Nej men ikväll skippar jag träning iallafall, typiskt. Men imorgon, då jäklar. Nu ska jag kolla på Christine sen Vänner. Bye suckaazz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0