blodig tisdag

Sista praktiken på två veckor idag. Tråkigt. Men snart är det höstlov, skönt med lite vila =) Imorgon är det skola. Och ni vet vad jag tycker om det. Blir deprimerad av bara tanken, på riktigt. Såg också att jag hade engelskabokprat och klipptid samma dag, damn. Får kolla upp med tider och sånt.

Något roligt som hände idag var att Erika for ner på backen, mitt i stan, på rygg. Där låg hon, haha. Det var tydligen meningen att jag skulle hålla emot när hon klängde sig på mig, jag gjorde det inte och hon föll. Det var kul. Stackarn, haha.

Nu ska jag göra en annan kul grej, käka blodpudding. Halv 8 ska jag iväg och träna med Jennifer sen ska jag nog läsa bok, som vanligt. Nej men hejdå! =)


Här är jag och min Åhlénskollega =)

Kommentarer
Postat av: erkan

haha jag ser ut som en full... ja En Full!

hahaha ja det var roligt och nu vet jag vilken jag inte ska lita på mer;) haha

2008-10-14 @ 21:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0