fnular?

Känns som att allt ska blåsa omkull ute. Imorgon vaknar jag och allt är uppochner. Tror jag. Varför har alla sett snö idag förrutom jag? Varför snöar det inte där jag är.. Jag vill ha snö och julkänsla!

Sitter och fnular på min morgondag fortfarande. Känns som det var jättelänge sedan man gjorde något riktigt roligt ihop med folk.. Anna hörde av sig idag också. Hon ville träffas imorgon och ha en mysfredag. Jag vill ju också träffas. Men vi får se hur det blir. Det låter ju faktiskt rätt lockande också, Idol, mys, godis och prat. I like!

Snart ska jag lägga mig i sängen och kolla på någon rolig film. Är inte ett dugg trött. Kan bero på att jag somnade vid 4-5 imorse. Men det var värt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0