helg = bäst

min helg har varit suverän. Hittade lite smått och gott sådär i Stockholm. Mot kvällningen tog vi tåget mot Västerås. Fötterna värkte. Vi var trötta, men belåtna. Fick se Nattsens nya hus som var mycket fint. Vi tog det lugnt och somnade skönt på lördagen. Idag var det upp för att åka iväg till IKEA. Sen en tripp på stan där jag även hittade lite saker. 18.40 gick min buss mot Uppsala så då åkte jag iväg. Inge batteri på telefonen så ingen musik hade jag. Men en tidning som fick udnerhålla mig under min resa.

Nu ligger jag i sängen och mår piss. Min förkylning börjar nog kläckas snart. Idag kände jag verkligen av den, får hoppas på bättring till imorgon då det är dags för praktikmåndag =) Godnatt alla kära, och nära, och onära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0