jag får förklara mig

oj. Satt och läste lite inlägg och såg att många ord saknar bokstäver. Har jag blivit knäpp? Svaret är nixpix. Det är faktiskt datorns tangenter. Jag vet inte vrför. Jag tycker jag trycker så tydligt på dom, men antagligen inte. Den hoppr gärna över några bokstäver. Gärna A och R. Så nu vet ni det. Jag är inte konstig. Jag är helt frisk fullt normal, 100%.

Ringde just Jennifer, och hon hörde visst direkt att jag var besviken på Idol. Hur kunde Loulou åka?!?! Skicka hem den andra jäntan tycker då jag! Över till bättre tankar, imorgon är det step/styrka 11.20 som står på vårat schema. Sen en sväng på stan. Sen verkar det bli en kväll i Åshammar? Ojoj, livet slutar aldrig överraska ;) Nu ska jag ligga i min säng och kolla på tv, sen blir det att sova inför lördagen. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0