på med kängan!

Godmorgon i stugan. Eller godmorgon är det inte, inte för mig iallafall. Jag har varit vaken sen nio imorse. Jag har hunnit slänga i mig ett X antal beroendemackor. Kollat på program på ettan som handlade om 20talet och var på lätt svenska. Så jag förstod det utmärkt!

Nu ligger jag i min säng och känner mig som en tung sjötunga. Fast inte lika klibbig, om dom nu är det. Dom låter klibbiga. Vad är en sjötunga förresten? Är det en fisk? Eller är det en tunga? En tunga som simmar runt i sjöar? Äckligt!

Nathalie ska komma in till Gefle idag. Vad roligt, jag längtar ihjäl mig! Eller, ja jag längtar efter sällskap. Det är inte roligt att prata med sig själv nå mer, det uppstår aldrig några konflikter då. Inte någon seriös debatt heller. Jag måste iallafall hoppa in i duschen och klä på mig höstkläder (ett måste när det är höstlov). Sen får vi se vad dagen har att bjuda på. Jag vet iallafall att jag ska äta mammas lassange till lunch idag. Jag älskar mammas lassange.

PUSS!

(Nathalie hälsar säkert också puss)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0