pizzabakning

Då var affärsplanen så gott som klar. Bra jobbat girlfriends!! Idag har vi jobbat konstant med UF. Förutom på idrotten och lite på företagsekonomin. Och resultatet blev ett glatt företag som känner att vi ligger riktigt bra till.

Idag kom jag hem kl 6 efter skolan. Alla blir jämt så paff när jag säger att jag kommer hem efter 6. Men det är så min vardag ser ut när jag går i skolan. Kliver upp 05.30 och kommer hem 18.00. Thats it! Kom iallafall hem till pizzabakning. Jag och Kristin åt alltså egenbakad pizza, mumsi. Ikväll blir det Idol + popcornoo. Kanske att jag återkommer om jag har något i mitt hjärta som vill ut. Nu ska jag kika tv och slappa. Pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0