Trevligt fredagskväll i Gävle

Riktigt trevlig kväll ikväll. Nu sitter jag ensam hemma och kikar CSI Miami. Ska slänga mig ner i sägnen snart. Längtar efter att sova ut. Så jäkla skönt!! Nej men jag måste ju också tacka för kvällen jag fick ikv'll. Tack för en riktig rolig toppenkväll tjejer. Det var riktigt länge sedan jag hade det så bekvämt och trevligt. Måste göras om ; ) Och för er nyfikna kommer kanske lite blder upp imorgon om våran kväll =)

tack för mig, hej (som Anders timell skulle sagt om han bloggade)

Kommentarer
Postat av: bellsan

Tack själv frida!:)

2008-10-11 @ 11:14:43
Postat av: erkan

Tack själv frida!!;) Det lär vi göra om:)

2008-10-11 @ 12:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0