Valen

Somnade slö i soffan idag. Nästan i två timmar låg jag som en strandsatt val i soffan och snarkade loss. Nej, jag snarkar faktiskt inte, vilket jag tycker är hemskt skönt! Om ett tag ska jag gå och träna, utan Jennifer! Hur ska detta funka undrar jag nu, det var inte igår jag gick själv. Men jag känner att jag är mogen nog att klara av det här, vi alla måste ta stora kliv i livet någongång. Medans hon får ligga hemma och gosa i värmen ska jag göra min egna värme och jag ska svettas. Jag ska bada i mitt eget svett. Ta med tvål så jag kan skölja mig på en gång, spar tid, slipper duscha när jag kommer hem. Smart! Nej, jag ska faktiskt duscha när jag komemr hem. En lång duscha ska jag ta.

Okej nu pratar jag som vanligt bara skit. Som leder till ännu mer skit. Konstigt nog så längtar jag lite till att sitta i skolan imorgon och plugga. Jag är helkonstig. Hej då.


så ser jag ut när jag sover

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0