begravd i böcker

Idag har jag jobbat med böcker, böcker och åter böcker. Har kommit på att det verkligen finns böcker för alla. Ingen kan säga att det är tråkigt med böcker, för det finns så himla mycket att välja mellan. Det finns en som passar alla! Det behöver ju inte vara någon roman, det kan vara en bildbok med typ, korvkiosker, konst, katter, 80talet mm. Ja eller vad som helst. Den 25e drar bokrean igång. Då ska jag handla böcker. Roliga böcker. Okej nu ska jag sluta prata om böcker. Fast appropå böcker kom jag just på att jag har en engelskabok som ligger och väntar på att läsas. Lika historiaboken. Får se om jag orkar läsa något av det idag.

Nu börjar det lukta mat här hemma. I like. Ikväll (efter promenad med Jennifer??) ska jag nog krypa ner i sängen och kolla på film. Har börjat kolla på många filmer nu på slutet. Det är väl det som hör hösten till. Tända ljus är också ett måste på kvällarna. Igår råkade jag tillochmed slänga ut mig, i all hast, att jag älskar hösten. Både den som hörde det och jag själv reagerade på det. Det var inte likt mig att säga så. Jag vet inte om jag menar det. Jag kanske bara helt enkelt älskade livet mycket för stunden. Nu börjar mitt huvud snurra och jag ska gå nu. Sluta skriva. Sluta prata. Sluta tänka. Börja äta. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0