Biomys med mamma

Engelska redovisningen gick, bra.. Skönt att ha en mindre sak att tänka på, men snart kommer väl nästa grej. Sen så har vi mest jobbat med UF. Efter skolan åkte jag in och mötte mamma, vi gick och käkade. Stekta nudlar med kyckling, såå gott! Efter mat var det dags för bio. Patrik 1,5 vart det. Mycket underhållande. Tycker svenska komedier är hur roligt som helst, om dom väl är bra.. Torkels filmer brukar oftast vara bra, precis som denna.

När jag kom hem möttes jag av ett paket. Ett stort vitt paket med småsmå saker i. Saker som ska hjälpa oss med vårat UF företag. Så imorgon tjejer, då kan vi börja. Eler så inte, kom just på att det viktigaste delarna har vi ju inte beställt än. Måste göras imorgon. Nej nu ska jag äta ur glassen från igår. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0