Chips och dipp

Imorse var jag seg som kola. Segade rejält innan jag kom upp ur sängen och in i duschen, men i tid kom jag, såklart. Skolan var seg. Hade bild för första gången på 2 år. Det var okej. Målade på min bildmapp och kände mig ännu mer seg. Slängde i mig lite mat sen åkte jag hem med ett dunkande huvud, onda tinningar och ögon som gled iväg åt fel håll, heh. Kom hem för att trycka i mig panodil. Vart bättre. Åkte och handla med mamma. Både mat och saker till hemmet. Så mysigt så. Köpte en söt rosa tandborste, så nu vet ni det. En matchande tandkräm också. Imorgon ska jag hjälpa Cilla med att sälja filmer , haha vad gör man inte för sina söta små vänner. Känns som det var år och dar sedan jag umgicks med henne. Det var också år och dar sedan. Saker och ting förändras. Aja, en tidig uppstigning imorgon iallafall. Klockan 10 ska jag vara på plats =) Ikväll kommer jag nog bara vara hemma med chips och dipp. Efter mitt och Kurvans godisprat kunde jag inte motstå frestelsen, så nu vet ni vad jag ska göra denna fredagkväll. Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0