Fiskehattskratt

Jag kom på att jag har haft en riktigt rolig dag ändå. Jag har skrattat mycket. Tillochmed så Nathalie frågade var det var med mig egenltigen, mådde jag riktigt bra? Mitt svar blev ja. Jag var på toppenhumör där ett tag. Nu Sitter jag här, svettig. Ursäkta, kanske är sådan information som ni helst inte vill veta av, men det är sanningen. Och sanningen måste alltid fram, förr eller senare.

Och förresten Nathalie. Det jag försökte säga dig var att jag också hade en fiskehatt. Min var några storlekar för liten, en orange med katten gustaf på. Den var inte så mycket bättre så du behöver inte skämmas. Pusspåre.



Jag säger bara; Nathalie, Hedäng, första skoldagen, 2003, Åk6
. Hon är king!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0