Fredagsmys

Hello.

Idag har varit en riktigt fartig dag. Vi kom in på nya spår på UF och nu känner vi att vi verkligen vet vad vi håller på med. Vi år på god väg och det ser ut som att vi kommer komma igång inom en väldigt kort framtid. Allt känns så, skönt... Idag åkte jag och Nathalie in till Gävle. Kikade runt lite och så. Köpte även klart allt inför morgondagen, kläderna. Skönt att ha det klart också. Allt flyter på så bra just nu! Och så hörde sötAnna av sig också.  Ikväll får jag sällskap av henne här hemma. Myskväll =) Så sällan man träffar kvinnan. Känns som att jag har alldeles för mcyekt att göra för att hinna träffa folk på fritiden. Herregud. Jag slutar ju fem varje dag i veckan (förutom måndagar kl 4). Jag är ju inte hemma förns efter 6, och då måste jag äta. När ska jag hinna med att leva? På helgerna kanske. Jo precis. Som imorgon, då ska jag leva. Leva mycket.

Okej nu vart det ett sånt där jobbigt längre inlägg. Jag vet att det är mycket text som egentligen inte har någon betydelse och som man inte orkar läsa. Men min text, ditt beslut. Så tjintjong långkalsong, nu ska jag käka korv!


peace.... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0