more action, more fun

Nu har jag äntligen koll på min familj.. Jag skulle försöka laga lite mat till mig själv idag, av det som fanns. Pannkakor vart försöket. Jag stekte tre stycken, resten av smeten slängde jag. Mina "pannkakor" var det äckligaste pannkakor jag ätit, och jag skojar inte. Dom smakade skit! Jag slängde dom med. Efter matförsöket så kollade jag på Andra Avenyn. Söndagssysslan är tillbaka! Men var lite besviken på dom första avsnitten, lite mer action vill jag nog ha.. Imorgon väntar en ny dag och vecka. Som vanligt är jag på praktik dom två första dagarna. Som vanligt möter jag upp min arbetskamrat, Erika, vid bussen. Och som vanligt jobbar vi på flitigt och längtar tills lunch då vi får ett litet minibreak med mat och prat. Yes, det är våra dagar det. Nej nu ska jag sova, imorgon har jag planerat att jag ska ta en morgonpromenad innan dagen kan starta. Godnatt.


jag bjuder på en bild från gårdagen också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0