Ping Pong Kingen

Mycket god mat fick jag idag. Kött, potatis, sötpotatis, morötter, rödlök, broccoli och sås. MUMS. Sen vart det chips, dipp och Ben&Jerrys, Phish food. Jag är mcyket mätt. Jag har ont i magen. Varför slutar man aldrig äta när man känner sig uppblåst som en ballong. Eller gör man det? Det kanske bara är jag som inte kan behärska mig? Haha. Nu snart ska jag sova. Imorgon vill jag sova länge. Hoppas jag klarar av det. Tänkte egentligen bara säga att jag hade en trevlig kväll. Tack för det systrar, + systers fästman. Höh.


Kvällens film. Jag hade fått för mig att den skulle vara kanoners bra. Den var inte så bra. Men lite kul var den väl, ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0